هزینه آموزش شنا در اصفهان

شنا کردن یکی از تفریحات لذت بخش، در دسته ورزش های آبی می باشد.امروزه آموزش شنا از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه آب درمانی نیز، یکی از شاخه های علوم پزشکی می باشد و بیماری های زیادی، از جمله: رماتیسم و درد های مزمن را درمان می کند و باعث تسکین آلام شما می شود.

شنا یکی از ورزش های پایه و مادر ورزش های آبی محسوب می شود. اهمیت این ورزش، نه تنها به دلیل ارمغان سلامتی برای شما، بلکه به دلیل نجات جان شما در موقعیت های حساس و خطیری چون وقوع سیل می باشد. با فراگیری این ورزش، می توانید جان خود و اطرافیان تان را در آب های خروشان و یا موقعیت های دیگر نجات دهید.

برآورد هزینه آموزش شنا در اصفهان

 

خب، فرض می کنیم حالا زمانی است که شما تصمیم به ثبت نام در مدرسه شنا اصفهان گرفته اید. برای شما مهم است که بدانید، هزینه آموزش شنا در اصفهان چقدر خواهد بود. این هزینه آموزش، به موارد زیادی می تواند بستگی داشته باشد که در این بخش به ذکر و توضیح تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت.

۱. مجموعه انتخابی شما برای آموزش شنا

۲. مربی انتخابی

۳. شرکت در جلسات خصوصی یا عمومی آموزش شنا

۴. رده سنی هنر آموز (کودکان-بزرگسالان)

قیمت آموزش، بسته به موارد بالا می تواند متفاوت باشد. با توضیحاتی که در زیر ارائه می دهیم، متوجه این جزئیات تاثیر گزار بر هزینه آموزش شنا در اصفهان خواهید شد.

آموزش شنا

. انتخاب یک مجموعه مناسب آبی در اصفهان

 

برای انتخاب یک استخر مناسب که از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید باشد، باید توجه زیادی داشته باشید؛ به خصوص، اگر شما یک خانم اید و بیشتر در معرض بیماری های پوستی، که آب ناقل این امراض است، هستید.

اگر شما در مرکز استان هستید، رفت و آمد به خیابان های دورتر برای شما دشوار خواهد بود و هزینه مالی و زمانی بیشتری را متمل می شوید. پس استخری که انتخاب می کنید، بهتر است نزدیک به محل زندگی تان باشد و یا در غیر این صورت، در نقطه ای از شهر باشد که امکان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی برای شما فراهم باشد.

 

۲. انتخاب مربی آموزش شنا

 

انتخاب یک مربی حرفه ای شنا در اصفهان، تاثیر زیادی بر روند آموزشی شما می گذارد. البته، باید بدانید که هر جقدر، یک مربی حرفه ای و کاربلد تر باشد، زمان های کمتری برای آموزش دارد و هزینه کلاس شنا نیز، برای شما بالاتر می رود؛ اما در آینده، نتیجه هزینه و اعتمادی کرده اید را می بینید و از انتخاب تان راضی خواهید بود.

 

۳. آموزش شنا خصوصی و عمومی

 

شما می توانید به دو صورت، در کلاس شنا اصفهان ثبت نام کنید.

۱. به صورت خصوصی

۲. شرکت در کلاس های عمومی

در روش آموزش به صورت خصوصی در اصفهان، کل زمان کلاس در اختیار شما و تنها دو نفر دیگر خواهد بود و مربی شنا، همه نکات را به صورت عملی و کامل یادتان می دهد و به تبع آن، هزینه ی بیشتری را دریافت می کند.

۲. اما در روش، شرکت در کلاس های عمومی، شما باید زمان کلاس را با سایر افراد شریک شوید و تعداد هنرآموزها در هر تایم حدود ۱۵ الی ۲۰ نفر می باشد. شیوه آموزش به همان شکل کلاس های خصوصی است اما تایم کلاس کوتاه تر و جمعیت و همهمه بیشتر خواهد بود. در این روش هزینه آموزش کمتر خواهد بود. در این روش باید تعداد جلسات بیشتری را در برای آمورش، بگذرانید.

 

۴. رده سنی در آموزش شنا

 

بسته به این که در چه گروه سنی قرار می گیرید، آموزش شنا را در سطح های متفاوتی فرا می گیرید. در بحث آموزش معمولا، کودکان سریع تر یاد می گیرند و افرادی که آموزش و تمرین شنا را از سنین کودکی شروع کنند، موفق ترند.

رده های سنی، برای آموزش شنا به صورت زیر است:

  • خردسالان
  • نونهالان
  • نوجوانان
  • بزرگسالان

هزینه آموزش برای هر گروه سنی متفاوت می باشد و هر کدام از این دسته ها، مربی مخصوص و متناسب با رده سنی خود را دارند.

 

۵. قیمت آموزش شنا در اصفهان

 

  • آموزش خصوصی شنا برای بزرگسالان

این دوره آموزشی برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. تعداد افراد حاضر در کلاس، ۳ نفر می باشند و شما حداقل ۱۵۰ دقیقهدر استخر و تحت آموزش خواهید بود. برای اطلاع از قیمت کلاس های آموزشی شنا تماس بگیرید.

 

  • آموزش خصوصی شنا برای کودکان

در این کلاس آموزشی نیز، تعداد نفرات ۳ و تایم کلاس ۱۵۰ دقیقه می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت هر جلسه، با مدرسه تخصصی شنا امپراطور تماس بگیرید.

  • آموزش عمومی شنا برای بزرگسالان

تعداد نفرات در آموزش عمومی شنا، حدود ۱۵ الی ۲۰ نفر می باشد و تایم کلاس حدود ۹۰ دقیقه است.

  • آموزش عمومی شنا برای کودکان

برای آموزش کودکان، در هر کلاس حدود ۱۵ کودک می باشند که در جلسات ۹۰ دقیقه ای تحت تعلیم و آموزش شنا قرار می گیرند.

نکته ۱: به دلیل تغییر قیمت ها، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت اطلاع پیدا کنید.

نکته ۲: اگر از کارکنان تامین اجتماعی و یا عض خانه کارگر اصفهان هستید، شامل تخفیفات ویژه برای آموزش در اصفهان، می شوید.

تنظیم ساعت و تعداد جلسات در هر دوره

 

با توجه به اینکه در دوره های آموزشی شنا، تنظیم ساعت و تعداد جلسات دست شما نیست، می توانید یکی از برنامه های آموزشی ارائه شده که با ساعات اوقات فراغت شما هماهنگ است را انتخاب کنید. اما اگر در یمی از دوره های خصوصی آموزش شنا در آکادمی تخصصی امپراطور شرکت کنید، تنظیم ساعت و تعداد جلسات در هر دوره به دست خودتان خواهد بود.

هماهنگی با مربیان

 

می توانید با مربی خودتان هماهنگ شوید و وقت و تعداد جلسات را طوری هماهنگ کنید که به سایر برنامه های روزانه تان هم برسید؛ به خصوص اگر کارمند هستید و فقط ساعات خاصی از روز را زمان خالی دارید.

 

آموزش شنا برای مسابقات

 

اگر شما برای مسابقات انتخابی کشوری تلاش می کنید، می توانید ساعات و تعداد جلسات بیشتری را با مربی تان تمرین کنید. کلاس های آموزشی شنا، همه روزه در مدرسه تخصصی امپراطور دایر می باشد.

برای اطلاع از هزینه دوره های تخصصی شنا در اصفهان و ثبت نام در دوره های خصوصی و عمومی، با شماره تلفن های روی سایت تماس بگیرید، و از تخفیف های ویژه و مناسبتی ما بهره مند شوید…