بهترین مربی شنا بانوان در اصفهان کیست؟

سوالات بسیاری در این زمینه از ما پرسیده می‌شود. اکثرا کسانی تا کنون قصد یادگیری شنا را داشته اند مخصوصا در خانم ها بیشتر این سوال در ذهنشان وجود دارد که بهترین مربی شنا بانوان در اصفهان کیست. حال ما در نظر داریم تا اول از نگاه تخصصی فاکتورهای لازم برای مقایسه مربیان از نظر قدرت آموزش را به شما آموزش دهیم و در ادامه بهترین مربی شنا برای بانوان در اصفهان را به شما معرفی خواهیم نمود.

بهترین مربی شنا بانوان در اصفهان

مربی شنا

 

شنا یکی از معدود ورزش‌هایی است که نقش مربی در آموزش آن یک امر حیاتی و مهم است و همچنین ورزشی می‌باشد که بسیاری از افراد در ابتدای آن ترس و دلهره بسیاری دارند. در سنین پایین تر این ترس و دلهره مقداری کمتر است اما بسیاری از بانوانی که در سنین بالاتر قصد یادگیری ورزش شنا را دارند از آب و شنا کردن ترس دارند و این یک امر طبیعی است. همانطور که در مقاله‌های مرتبط با اهمیت ورزش شنا برای سلامت بانوان گفته شد ورزش شنا برای سلامتی بانوان خیلی حائز اهمیت می‌باشد.

یک مربی شنای خوب باید صبور باشد

 

اولین و مهمترین فاکتوری که یک مربی را نسبت به دیگر مربی های شنا برتری می‌دهد صبور بودن او در امر آموزش است. امکان این هست بسیاری از شنا آموزان در جلسات ابتدایی ترس بسیاری نسبت به آب نشان دهند و همین امر باعث می‌شود که تمامی آن ها در امر آموزش شنا با سرعت بسیار کمی پیش بروند. اینجا نقش مربی صبور بسیار مهم جلوه می‌کند زیرا در این زمان مربی می‌بایست شناآموز را تشویق و به ادامه یادگیری با صبر و حوصله دعوت نماید.

 

مربی باید همراه با شناگر باشد

 

گام پر اهمیت و مهم بعدی برای تشخیص بهترین مربی شنا برای بانوان همراه بودن مربی با شناآموز می‌باشد. این امر بدین معناست که مربی در تمام مراحل آموزش شنا یا به همراه شناآموز در آب و در کنار او باشد و یا در زمان فرآیند آموزش همگام با او در لبه استخر در حالی که کاملا مراقب شنا آموز است با او هم قدم باشد. این همدلی باعث ایجاد اشتیاق در شناآموز گشته و آنها را به طرز عجیبی برای فراگیری مطالب بیشتر تشویق می‌نماید.

 

مربی باید به تمام تکنیک‌ها آگاه باشد

 

شاید باور نکنید که چقدر در ورزش شنا تکنیک های مختلف در حرکت‌های مختلف وجود دارد. ورزش شنا یکی از ورزش‌هایی می‌باشد که شناگران در آن هر روز می‌توانند پیشرفت کنند و تکنیک‌های حرفه ای تری بیآموزند. به همین علت پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین مربی شنا بانوان در اصفهان این است که از لحاظ تکنیکی مربی شما مورد تایید هیئت شنای استان باشد. همچنین مربیانی که زیر نظر فدراسیون شنا تدریس می‌کنند نیز در این زمینه پیشتازترند

 

مربی نباید در آموزش خساست به خرج دهد

 

و اما امر مهمی که در انتخاب بهترین مربی شنا بانوان باید در نظر بگیرید این است که از دیگران پرس و جو کنید و سعی کنید سوابق یک مربی را در امر آموزش بسنجید. برخی از مربیان در امر آموزش بی‌انصافی و کوتاهیی می‌کنند و تمام حق مطلب را در آموزش بیان نمی‌کنند تا شناآموز به مربی وابستگی پیدا کند و دائما در کلاس‌های آنها شرکت نمایند. اما در نظر داشته باشید مربیانی که از نظر اخلاقی بدون هیچ چشم داشتی تا آنجا که زمان اقتضا می‌کند شما را در فرآیند آموزش شنا یاری می‌نمایند بسیار نسبت به دیگر مربیان شنا پیشتاز ترند.

 

خانم آزاده محمدی، بهترین مربی شنا پیشنهادی ما برای بانوان

 

ما در آکادمی شنا امپراطور در اصفهان پایگاه‌های مختلفی را در سطح شهر دائر کرده‌ایم. سرمربی آکادمی شنای امپراطور سرکارخانم آزاده محمدی یکی از مربیان دلسوز و متخصص ما در زمینه آموزش شنا می‌باشند. همچنین ایشان با بیش از 15 سال در زمینه آموزش شنا و با سابقه طولانی مربی گری تیم‌های حرفه‌ای در سطح مسابقات جهانی توانسته اند در امر آموزش سابقه بسیار درخشانی از خود به جای بگذارند.

برای رزرو کلاس‌های ایشان می‌توانید از طریق شماره 09131082838 با ایشان ارتباط برقرار نمائید.