آموزش شنا بانوان

آموزش شنا بانوان

سلامتی همه ما انسان ها، وابسته به حرکت و ورزش کردن است. از این جهت در مدرسه تخصصی امپراطور، هدف مان آموزش شنا خصوصی بانوان در اصفهان می باشد. چنانچه به هر دلیلی، عنصر حرکت و پویایی از زندگی ما انسان ها حذف شود، در کار دستگاه های مختلف بدن ما اختلال پیش می آید و اعضا به خواب می روند. اقبال لاهوری شاعر بزرگ، بر همین اساس می فرماید:

 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم              موجیم که آسودگی ما عدم ماست

شنا، آب درمانی در کنار ورزش

ورزش شنا، یک فعالیت بدنی مناسب و پر جنب و جوش است که با هدف آن، حرکت آگاهانه دست ها و پاها می باشد. در آموزش شنا خصوصی بانوان، با حرکت اندام های فوقانی و تحتانی، دست ها و پاها حرکت می کنند و بدن ما از نقطه ای به نقطه دیگر جابه جا می شود. در آموزش شنا خصوصی بانوان در مدرسه امپراطور، یاد خواهید گرفت چگونه در آب پیشروی کنید و شنا کردن را برای مواقع ضروری، آب درمانی و یا لذت بردن یاد بگیرید.

آموزش شنا بانوان در اصفهان

آموزش شنا خصوصی بانوان اصفهان

هر قدر که باشگاه رفتن و دمبل زدن به رشد و قوی شدن عضلات شما کمک می کند، در صورت اشتباه می تواند آسیب زننده هم باشد. اما شنا، جزو ورزش های معدودی است که خطر آسیب دیدگی در آن حداقل است. از آن گذشته، بسیاری از خانم ها دوست دارند تا به اندام ایده آلشان برسند اما از برجسته شدن عضلات و شکم سیکس پک داشتن خوششان نمی آید.

شنا برای این دسته از افراد، بهترین گزینه است. نیروی قدرتمند آب اندام شما را می تراشد و موزون می کند. آب قدرت باور نکردن دارد و تمام خستگی های جسمی و روحی را از تن شما به در می کند. پس همین امروز در مدرسه تخصصی امپراطور ثبت نام کنید تا از آموزش شنا خصوصی بانوان در اصفهان، بهره مند شوید.

در استخر هایی با محیط ایمن آموزش ببینید

از شنا کردن و آموزش شنا در استخرهای آلوده جدا بپرهیزید و به فکر سلامتی خودتان باشید.

آب استخرهای مجموعه تخصصی امپراطور از درصد کلر مناسبی برخوردار است و آب استخر در بازه های زمانی کوتاه عوض می شود. پس خیال شما از بهداشت آب استخر راحت می باشد.

اگرچه رعایت اصول بهداشتی برای همه انسان ها ضروری است، اما رعایت بهداشت برای بانوان امری حساس تر است. زیرا بانوان به دلیل ساختار بدنی شان، بیشتر در معرض بیماری های عفونی مانند تبخال و ویروس hpv می باشند. پس بسیار مهم است که مراقب سلامتی خود باشند و استخری را برای آموزش شنا در اصفهان انتخاب کنند که از پاکیزگی و ایمن بودن محیط آن مطمئن باشند. برای آموزش شنا خصوصی بانوان در اصفهان، ما به شما مدرسه شنا امپراطور را معرفی می کنیم.

کلاس شنا خصوصی دختران

آموزش شنا اصفهان در مدرسه تخصصی امپراطور

مدرسه شنا امپراطور، با بهره گیری از تیمی از مربیان با تجربه در محیطی سالم و پاکیزه، اقدام به آموزش شنا افراد در رده های سنی مختلف کرده است. کلاس های برگزار شده برای گروه های مختلف به شرح زیر است:

۱. آموزش شنا عمومی کودکان و نوجوانان

۲. آموزش شنا تخصصی کودکان و نوجوانان

۳. آموزش شنا عمومی بزرگسالان

۴. آموزش شنا خصوصی بزرگسالان

۵. آموزش شنا خصوصی بانوان در اصفهان

 

آموزش شنا در سطوح مختلف

 

همان طور که می بینید، مدرسه شنا امپراطور  برای هر گروه سنی، کلاس های آموزش شنا را در دو نوع عمومی و خصوصی تشکیل می دهد و این موضوع، دست شما دوستان عزیز را برای انتخاب باز می گذارد. بانوان عزیزی که به سلامت و ایمنی خود در استخر اهمیت می دهند، می توانند در کلاس های آموزش شنا به صورت خصوصی شرکت کنند. علاوه بر پاکیزگی آب، تعداد نفرات در جلسات کلاس های خصوصی 3 ال 4 نفر می باشد که این امر به یادگیری و آموزش شما، کمک شایانی می کند.

در آموزش خصوصی شنا چه چیزهایی یاد می گیریم؟

 

  • ورود به آب
  • سر خوردن در آب
  • یافتن مرکز ثقل بدن در آب
  • شناور ماندن بر روی آب
  • تنفس در زیر آب به سیله بینی و دهان
  • آموزش تکنیک های پیشرفته که خود مشتمل بر 4 نواع می باشد:
  1. آموزش حرکت شنا کرال پشت
  2. آموزش حرکت کرال سینه
  3. آموزش حرکت شنا قورباغه
  4. آموزش حرکت شنا پروانه

 

تمرین، تلاش، هوش و استعداد

 

بسته به سرعت یادگیری تان و استعداد تان در ورزش شنا، حرکات بالا را در طول آموزش های خصوصی و یا عمومی یاد خواهید گرفت. البته باید اعتراف کنیم که یادگیری خود ورزش شنا، فعالیتی مفرح و لذت بخش است و یادگیری آن فشار خستگی را نه تنها زیاد نمی کند، بلکه بودن در آب، خستگی ها و فشارهای روزانه از از تن ما می زدارید. علاوه بر آن، آب درمانی، یکی از شاخه های علوم پزشکی است که به آن توجه بسیار زیادی می شود و سلامتی و تناسب اندام شما را نیز تضمین می کند. پس دیگر چه می خواهید؟ یک ورزش و این همه مزیت؟!

همین حالا در کلاس های آموزش شنا امپراطور اصفهان ثبت نام کنید و به جمع دوستانه و شاد ما بپوندید.

آموزش خصوصی شنا را ترجیح می دهید یا آموزش عمومی را؟

 

این سوالی است که پیش از شروع و ثبت نام در کلاس های آموزش شنا اصفهان، باید از خود بپرسید و جواب شان را هم خودتان باید بدهید. اما، ما در این بخش سعی می کنیم با نکات قابل توجهی که در مورد هر دو نوع آموزش به شما یادآور می شویم، تا حد زیادی در رسیدن به پاسخ درست به شما کمک کنیم.

آموزش شنا خصوصی بانوان در اصفهان

 

آیا بودن در محیط های شلوغ برای شما سرسام آور است؟

آیا در محیط های آرام تر، یادگیری شما بهتر است؟

چقدر توانایی و تمکن مالی دارید؟ امکان پرداخت هزینه بیشتر را دارید؟

 

 

 

آیا متوجه هستید که با پرداخت هزینه بیشتر، چیزهای بهتر و بیشتری نیز به دست می آورید؟

انتخابی تیم ملی هستید و یکی از امیدهای قهرمانی؟

به تمرین بیشتر احتیاج دارید ولی زمان کمی تا شروع مسابقات انتخابی مانده است؟

اگر پاسخ شما به حداقل، 4 تا از سوال های بالا مثیت بوده است، حتما در کلاس های آموزش خصوصی بانوان در اصفهان شرکت کنید. اگر نه که ادامه مطلب را بخوانید.

آموزش شنا عمومی بانوان در اصفهان

 

از بودن در محیط های پر جمعیت و با نشاط خوشحال می شوید؟

آیا بودن در محیط های گروهی، انگیزه شما را برای آموزش شنا افزایش می دهد؟

پرداخت شهریه کلاس های آموزش خصوصی شنا برای شما سنگین است؟

می توانید در ازای پرداخت مبلغ کمتر، با طولانی شدن آموزش تان کنار بیایید؟

یک فرد معمولی هستید و شنا را برای تفریح و سلامتی دنبال می کنید؟

شنا برای تان یک ورزش مفرح است؛ ولی نه حرفه ای!

درست است؟

 

اگر پاسخ شما به حداقل، 4 تا از سوال های بالا مثیت بوده است، حتما در کلاس های آموزش عمومی بانوان در اصفهان شرکت کنید.

آموزش شنا ویژه دختران و پسران

 

خب، امیدوارم که با پرسیدن سوال های بالا ذهن شما به چالش کشیده شده باشد و به تصمیم درستی برای ثبت نام در کلاس های آموزش شنا امپراطور گرفته باشید. ما اینجا منتظر شما هستیم تا هر زمان که شما با ما تماس بگیرید و مایل باشید تا به جمع دوستانه و شاد ما بپیوندید.

برای تماس با مدرسه شنا امپراطور، کافیست با شماره تلفن های ثبت شده تماس بگیرید. همچنین می توانید ما را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، دنبال کنید و از شرایط و تخفیفات ویژه دوره ها و کلاس های آموزش شنا اطلاع حاصل فرمایید.

ما در مدرسه تخصصی امپراطور، منتظر دیدار شما عزیزان هستیم…