آموزش شنا در اصفهان

آموزش تخصصی شنا در آکادمی شنای امپراطور

هدف اصلی ما در آکادمی شنای امپراطور آموزش تخصصی شنا در اصفهان می‌باشد. در سال‌های اخیر مدراس و موسسات بسیاری در زمینه آموزش شنا اقدام به فعالیت نموده‌اند که اکثرا مطابق تجربه و با استفاده از متدهای آموزشی سنتی شنا فعالیت میکنند.

ما در آکادمی شنای امپراطور با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای آموزش تخصصی شنا و همچنین تجربه اساتید خبره توانسته ایم تا برای شناآموزان خود محیطی شاداب، پویا و جذاب برای فراگیریه آموزش شنا فراهم بیاوریم.

آموزش شنای کودکان

آموزش شنای کودکان از سن 4 سال به بالا به صورت هدفمند در محیطی شاداب و پر انرژی

شنای قهرمانی

تکمیل تمامی تکنیک‌های 4 شنای اصلی و آمادگی برای دریافت کارت مربیگری و شرکت در مسابقات شنا

 

لاغری با شنا و تناسب اندام

دوره‌های تخصصی لاغری و کاهش وزن با شنا زیر نظر مستقیم مربی همراه با برنامه زمانبندی شده

آبدرمانی و ورزش در آب

دوره‌های تخصصی آبدرمانی زیر مستقیم متخصص آبدرمانی و ورزش در آب مناسب برای تمامی سنین

کلاس شنا در اصفهان

آموزش تخصصی شنا کودکان در اصفهان

اهمیت آموزش تخصصی شنا در تمامی سنین بر همگان ثابت شده است.جدای از فواید آموختن نحوه شنا کردن اصولی و اهمیت یادگیری، ورزش شنا یکی از ورزش‌هایی است که در مقایسه با دیگر ورزش‌ها نیاز به هماهنگی بیشتری میان عصب و از عضله دارد.

از همین رو توصیه ما به تمامی خانواده‌ها بر این است تا کودکان خود را از سنین پایین دعوت به یادگیری شنا نمایند. کودکان به دلیل بازتر بودن ذهنشان نسبت به افراد بزرگسال و همچنین شوق فراگیری مطالب جدید بسیار موفق‌تر از افاراد بزرگسال در یادگیری شنا عمل می‌کنند.

ما در آکادمی شنای امپراطور دوره‌های آموزش تخصصی شنا برای سنین پایین و خردسالان در نظر گرفته‌ایم. در تمامی این دوره‌ها کودکان شما در کنار بازی کردن در آب و قرار گرفتن در یک محیط شاد و خلاق به فراگیری تخصصی شنا و اصول شنای 4 گانه می‌پردازند.

آب درمانی و ورزش در آب در اصفهان

بسیاری از امراض مفصلی و ماهیچه‌ای و یا به طور کلی بیماری‌های حرکتی به علت کمبود تحرک است. در جامعه امروزی شاهد این هستیم که تمامی گروه‌های سنی مختلف به کم تحرکی دچار شده‌اند. همه امکانات در دسترس و اکثر افراد مشغول استفاده از لوازم الکترونیکی اغلب ساعات بیداری خود را در یک جا ثابت نشسته‌اند.

این شیوه غلط از سبک جدید زندگی مردم پیامد‌های بسیار بدی را بدنبال داشته است. اکثر افراد با چاقی درگیر هستند و یا به بیماری‌های تنفسی و قلبی دچار شده‌اند. در سنین بالاتر نیز شاهد این هستیم که افراد تواتایی حرکتی خود را از داده‌اند و به کمک دیگران محتاج گشته‌اند.

راه حل بسیار ساده است. ورزش شنا بسیاری از این قبیل بیماری‌ها را از بین می‌برد. ما در آکادمی شنای امپراطور دوره‌های تخصصی ورزش در آب برای لاغری و کاهش وزن زیر نظر مربیان حرفه‌ای برگزار میکنیم. در این دوره ها اشخاص طی یک مدت زمان معین به وزن دلخواه خود می‌رسند. همچنین در دوره‌های آب درمانی زیر نظر مستقیم پزشک شما می‌توانید بسیاری از امراض حرکتی و ناتوانی های جسمی خود را برطرف نمایید.

کلاس شنا در اصفهان