کلاس شنا در اصفهان

آموزش تخصصی شنای کودکان در اصفهان

ما به کودکان، روش های صحیح شنا کردن را آموزش می دهیم تا در بزرگسالی یک شناگر ماهر شوند.آموزش تخصصی شنای کودکان در اصفهان به صورت گروهی، روشی بسیار موفق، سرگرم کننده و خلاقانه برای فرزند شما است که شنا کردن را به صورت صحیح یاد بگیرد و با خیال راحت در اعماق زیاد هم بتواند شنا کند.

ظرفیت کلاس‌ها

ظرفیت کلاس‌ها

در کلاس های خصوصی سقف ظرفیت  4 دانش آموز در هر کلاس است. این ویژگی، به مربیان ما این امکان را می دهد که به طور مؤثر وقت خود را با کیفیت هرچه تمام تر برای دانش آموزان کلاس بگذراند و از پیشرفت همه به طور یکنواخت اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

آموزش رقابت سالم

آموزش رقابت سالم

امپراطور، یک مدرسه شنای رقابتی است. این بدان معناست که ما علاوه بر اطمینان از اینکه هر دانش آموز از “امنیت جانی ” در آب برخوردار است، اطمینان می دهیم که همه دانش آموزان ما یاد می گیرند که چگونه به طور صحیح شنا کنند.

 

 

 

برنامه ریزی

برنامه ریزی

در مدرسه تخصصی امپراطور، ما یک تاریخ شروع نورد داریم، به این معنی که شما می توانید شنا خود را در هر نقطه شروع کنید. کودک شما در ابتدا تعیین سطح می شود و سپس با گروه مناسب و هم سطح خودش، وارد یک کلاس خصوصی برای شوع آموزش شنا می شود

 

 

 

دوره های آموزشی شنای کودکان و سطح کلاس

برنامه درسی ما توسط تیمی از شناگران کلاس جهانی با بیش از 30 سال تجربه تدریس تهیه شده است. ما به روزترین تکنیک شنا را به فرزندان شما آموزش می دهیم که چگونه از همان ابتدا شنا را به صورت صحیح انجام دهند! علاوه بر آموزش ایمنی آب به هر شناگر، هدف ما از آموزش شنای کودکان اعتماد به نفس در آب است که به کلیه قسمت های زندگی شناگر شما ترجمه و متجلی خواهد شد. این که آیا هدف، رعایت مهارت های ایمنی در آب یا رقابت در سطح المپیک است!

برنامه ریزی صحیح برای آموزش

 

برنامه ما برای آموزش همه سنین و توانایی ها طراحی شده است. این برنامه درسی از یک روش تدریجی مترقی استفاده می کند که به شما امکان می دهد فرزند شما در یک محیط یادگیری، تنها با جلسه پیشین خودش مقایسه شود و نه سایر شناگران!  این محیط یادگیری نه تنها سرگرم کننده است، بلکه امکان حفظ حداکثر مهارت را نیز فراهم کند.

روند آموزش شنا به کودکان

معرفی به آب

مربی و کودک با هم کار می کنند تا مهارت های اساسی را برای یادگیری شنا و ارتقاء ایمنی در آب توسعه دهند.قبل از هر چیز در فرآیند آموزش شنا به کودکان می‌بایستی ترس آنها از آب ریخته شود. این امر در عین سادگی خیلی حائز اهمیت می‌باشد.

 

دلیل اهمیت نحوه درست آشنایی کودکاللن با آب این است که اگر در اولین جلسات ترس آنها به درستی برطرف نشود تا مدتها مقاومت غیر ارادی در مقابل شنا کردن و فرآیند آموزش از خود نشان می‌دهند.

آموزش ایمنی در آب و مهارت های اساسی

شناگران مهارت های پایه ای آزاد و مستقل پشتیبان را توسعه می دهند و ایمنی آب را ایجاد می کنند. فرزندان شما در کنار مربیان شان شروع به یادگیری تنفس آزاد با تکنیک پشت سر گذاشتن و ایجاد مهارت های ایمنی در آب می کنند.

شناگران به تدریج تکنیک های استقامت در سبک های شنای آزاد را فرا می گیرند و با شنای پروانه آشنا می شوند.

دوره پیشرفته  آموزش شنا کودکان اصفهان (پالایش تکنیک و مهارت)

 

شناگران با استفاده از آنالیز ویدئویی و به دست آوردن نقطه استقامت شان، بر کارکرد تکنیک های پیشرفته تمرکز می کنند. این کلاس برای کودکان و نوجوانانی است که آموزش های مقدماتی را در دوره های پیشین گذرانده اند.

اهداف اصلی این کلاس یادگیری:

کنترل نفس

تعادل و شروع شنا آزاد

شنا قورباغه و کرال سینه است.

 دوره شنای کودکان برای پیشرفت تخصصی در رشته ورزشی شنا طراحی شده است و همچنین سکویی برای پرش شناگران مبتدی به تکنیکال شدن می باشد. این برنامه یک شروع عالی، برای کودکانی است که در طول تعطیلات تابستان ارائه می شود. هنر آموزان در کلاس هایی تقسیم می شوند که تقریباً سن و مهارت یکسانی دارند و از این لحاظ، افراد تا حدی یکدست و توان یکسانی دارند.

  • شناگران باید 7 تا 12 سال سن داشته باشند
  • تجربه شنا گروهی را داشته باشند
  • و مهارت لازم را در حرکات کرال پشت، کرال سینه و شنا پروانه داشته باشند.

* برای ثبت نام در کلاس های آموزش شنا کودکان اصفهان با ما تماس بگیرید.

 

نیازهای خاص

 

مدرسه شنا امپراطور، دو برنامه منحصر به فرد را به افراد با نیازهای ویژه اختصاص داده اند که به طور خاص به آموزش و آب درمانی می پردازند. همه مربیان ما این برنامه مخصوص را برای آموزش شنای کودکان مددجو، با نیازهای ویژه در مورد نحوه شنا یا کمک به آن ها در درمان، در نظر می گیرند.

 

برنامه درمانی ویژه شنای کودکان

 

این برنامه درمانی برای کودکانی با مشکلات عضلات و ماهیچه های ضعیف، تحریک عصبی، ناتوانی در حرکت و غیره می باشد.

برای اطلاع از شرایط و ظرفیت کلاس ها، با مدرسه شنا امپراطور تماس بگیرید.