آموزش مقدماتی شنا در اصفهان

آموزش شنای مقدماتی در اصفهان

با توجه به تعداد بسیار زیاد علاقمندان به آموزش و یادگیری شنا در تمامی سنین ما در آکادمی شنمای امپراطور تصمیم بر این گرفتیم تا به صورت تخصصی برای این عزیزان دوره‌های آموزش مقدماتی شنا را در اصفهان برگزار نمائیم. از همین رو با بهره‌گیری از اساتید مطرح آموزش شنا برای بانوان و آقایان در شهر اصفهان و همچنین با استفاده از محیط آموزشی خلاق و پر جنب و جوش این امر را برای علاقمندان به یادگیری بسیار جذاب و ساده کردیم.

آموزش مقدماتی شنا

فرزندانتان را برای شنا ترغیب کنید

 

در اکثر خانواده‌ها دیده ایم که کودکان پس از اتمام امتحانات پایان دوره تحصیلی خود از خانواده ها برای شرکت در کلاس های آموزشی تابستانه درخواست ثبت نام می‌دهند. قبل از هر چیز و بیان چرایی اهمیت یادگیری شنا که همه با آن آشنا هستید میخواهیم به این مطلب بپردازیم که چرا فرزندانتان را برای شرکت در کلاس شنا ترغیب نمائید.

نگرانی عمده مشاوران در بحث سلامت کودکان چه از نظر تغذیه چه از نظر جسمانی و چه از نظر سلامت روحی، بحث تغییر روند سبک زندگی و رشد کودکان ماست. اکثرا خانواده ها به علت مشغله های زیاد امکان رسیدگی و بازی کردن با فرزندانشان را ندارند. از طرفی کودکانی که سن رشد قرار دارند نیاز بسیار زیادی به تحرک و پرداختن به ورزش دارند. از طرف دیگر نگرانی های موجود در اذهان عمومی خانواده ها مانع از حضور کودکان در فضای بیرونی منزل برای بازی کردن و تحرک می‌شود. به طور کلی سبک زندگی عموم به گونه ای شده است که بازی هایی که کودکان دهه 60 به قبل انجام می‌دادند دیگر دیده نمی‌شود.

اما این موضوع‌ها نباید مانع از رسیدن کودکان به سلامت جسمی از طریق ورزش و بازی ها کودکانه شود. حال راه حل در این است که شما با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید.

 

آموزش شنا همراه با بازی

 

یکی از تجربیاتی که به ثابت کرده چگونه می‌توان کودکان را برای آموزش شنا ترغیب کرد شرکت در دوره‌های آموزش مقدماتی شنا که همراه با بازی می‌باشند هست. ما در آکادمی شنای امپراطور دوره‌های آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته ایم که علاوه بر بازی و تخلیه روحی در یک مکان کاملا سالم و مفید کودکان به یاد گیری یک ورزش بسیار عالی برای سلامتشان نیز می‌پردازند.

آموزش مقدماتی شنا با کمترین هزینه

اشتیاق آموزش دادن برای ما در آکادمی شنای امپراطور و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همه علاقمندان به یادگیری شنا از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو دور‌های آموزش مقدماتی شنا را در پایگاه‌های مختلف خود در سطح شهر اصفهان را در اختیار علاقمندان قرار داده‌ایم تا بتوانند از آن استفاده نمایند.

ما در دوره آموزش مقدماتی شنا از ابتدایی ترین بحث های آموزش نظیر آشنایی با آب شروع کرده و در سوطح بالاتر دوره‌های بعدی و تخصصی تر را به شناآموزان مجموعه معرفی می‌نمائیم.